Ekonomi

Pastel’den yeni marka: PastelLab

Sosyal medyanın da etkisiyle güzellik ve kişisel bakım rutinlerinin önemi artarken, tüketicilerin eğilimleri sektörün dinamiklerini belirliyor. Araştırmalara göre tüketicilerin yüzde 42’si güzellik ve kişisel bakım ürünleri pazarında yaklaşık yüzde 50’lik paya sahip olan cilt bakımı alanındaki yeni markaları denemek istiyor. Bu beklentiyi de dikkate alan kozmetik markası Pastel, kişisel bakım ürünlerini PabteLab markasıyla tek bir koleksiyonda buluşturdu.

‘ÖZEL BİR YER EDİNMEYİ AMAÇLIYORUZ’

Tüketicilerin doğal güzelliği ön plana çıkararak sağlıklı bir cilde ulaşmalarını hedeflediklerini söyleyen Pastel’in CMO’su Jenia Pinto, şu ifadeleri kullandı:

“Türkiye’nin köklü kozmetik markası Pastel’in bünyesindeki yeni kişisel bakım markamız PastelLab ile güzellik algısını bilimsel bir yaklaşımla yeniden tanımlamaya odaklanıyoruz. Tüketicilerin onarıcı ve koruyucu cilt bakım rutininde özel bir yer edinmeyi amaçlıyoruz. Koleksiyonumuzdaki cilt, dudak ve tırnak bakımına yönelik ürünlerle cildin canlandırılmasına, arındırılmasına ve çevresel etkilerden korunmasına destek oluyoruz.”

Jenia Pinto şöyle devam etti: “Kişisel bakım ve güzellik ürünlerinin yalnızca iyi görünen değil, aynı zamanda sağlıklı bir cilt için üretilmesi gerektiğine inanıyoruz. Zaten sağlıksız bir cildin, ne kadar çok ürün kullanılsa da tamamıyla ve kalıcı bir şekilde iyi görünen bir yapıya ulaşması mümkün değil. Bu yüzden, besleyici yağlar, bitkisel özler ve yenilikçi aktif bileşenlerle zenginleştirdiğimiz koleksiyonumuzla, tüketicilerin hem sağlıklı hem de güzel bir cilde sahip olmasını sağlıyoruz. Gerçek güzelliğin kişinin kendine iyi bakmasıyla oluşabileceğine inanıyor ve ürünlerimizle güzellik anlayışını farklı bir boyuta taşıyoruz.”

ÜRÜNLERİN ÖZELLİKLERİ

Koleksiyonlarındaki ürünlerin sadece Watsons mağazalarında, watsons.com.tr’de ve Watsons Mobil Uygulamasında yer aldığını aktaran Pinto’nun aktardığına göre serideki cilt kategorisinde yer alan Pure Face Peeling Jel, mini kese etkisiyle cildi derinlemesine temizlerken, nemini koruyarak ışıltı kazandırıyor. Lip Scrub, dudakları ölü derilerden arındırarak canlı ve pürüzsüz bir görünüm sağlıyor. Sleeping Mask ise dudaklarda koruyucu bir tabaka oluşturarak uzun süre nemi hapsediyor ve düzenli kullanımla ince çizgileri azaltıyor. Cuticle Nail Care Cream de tırnakları nemlendirirken hem koruyor hem de yeniliyor.

Watsons Türkiye Ticaret ve Pazarlama Direktörü Cem Demiröz ise yapılan iş birliği ile ilgili şu değerlendirmelerde bulundu:

“Watsons Türkiye olarak müşterilerimize 62 ilde 400’e yakın mağazamızla Watsons.com.tr ve Watsons mobil uygulamamızla 7/24 O+O (online + offline) hizmet veriyoruz. Dolayısıyla bu büyük ekosistemin içinde 7 ana kategori, 34 alt kategori olmak üzere 180 ürün grubunda faaliyet göstererek çok büyük bir kitleye ulaşıyoruz. Pastel’in bünyesindeki yeni kişisel bakım markası PastelLab’ın ise sadece Watsons’ta satılmasından dolayı büyük mutluluk duyuyoruz. Tüketicilerimizin de PastelLab’ı güzellik ve kişisel bakım rutinlerine ekleyeceğinden hiç şüphemiz yok. ”

(EKONOMİ SERVİSİ)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kaliteli, türbanlı Bağcılar eskort kızlar
Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
Telsiz Escort
Zafer Escort
Mehmet Akif Escort
Çatalca Escort
Piyalepaşa Escort
Cumhuriyet Escort
Ömerli Escort
Sultaniye Escort
Mareşal Fevzi Çakmak Escort
Şehremini Escort
Adnan Kahveci Escort
Yazımanayır Escort
Çeltik Escort
Fatih Escort
Ergenekon Escort
Eyüpsultan Escort
Rumelihisarı Escort
Yolçatı Escort
Çayırbaşı Escort
Yenişehir Escort
Terazidere Escort
Deliklikaya Escort
Kadıköy Escort
Yeşilköy Escort
Hüseyinağa Escort
Çakmak Escort
Kazım Karabekir Escort
Mehmet Akif Escort
Saraç İshak Escort
Oruçoğlu Escort
Kızılcaali Escort
Yayla Escort
Altınşehir Escort
19 Mayıs Escort
Fatih Escort
Kabakça Escort
Aziz Mahmut Hüdayi Escort
Katip Kasım Escort
Ekinoba Escort
İnceğiz Escort
Kayışdağı Escort
Kemalpaşa Escort
Bahşayiş Escort
Firuzköy Escort