OPPO’nun Logosu Değişti: Onunla Özdeşleşen Yeşil Renk Artık Yok
Fiyatına göre oldukça iyi performans gösteren işleriyle tanınıyoruz. OPPO, hem amiral gemileriyle hem de Gerçek ben Alt markaları ile her fiyat aralığında eserler sunarak geniş bir kullanıcı kitlesine ulaşmaktadır. Bunu yaparken de şaşırtıcı bir hızla dünyadaki yerini her zaman hatırlatır.
Çin’de Kısa sürede macerasını globale taşıyan firma, marka görünümünü etkileyecek değişiklikleri de dikkate alıyor. Bu değişikliklerin en yenisi yakın zamanda ortaya çıktı. Bu içerikte OPPO, logosundaki renklere veda etti.
OPPO dediğimiz gibi daha sonra Çin’de başlayan serüvenini küresele taşıdı.
Bu değişikliğin bundan kaynaklandığı ileri sürülmektedir. Çünkü şirket Çin’de yeşil ile o kadar özdeşleşmişti ki ” Yeşil Fabrika ” unvanına sahipti. Artık dünya çapında büyük bir sözü olduğu için köklerinden biraz uzaklaşması gerekebilir. Şirketin açıklaması aşağıdaki gibidir:
“ Marka imajını daha iyi oluşturabilmek ve daha teknik ve sıcak bir deneyim sunabilmek için gelecekte logomuz kullanılacaktır. renk kullanımını azaltacakve siyah beyaz bir görünüme sahip olacaktır.”
Bu saldırı ile birlikte şirketin internet sitesinde daha sade bir görünüm bizleri karşılıyor.
OPPO’nun bu saldırısıyla ilgili niyetiniz nedir?